Tell me why

Jag var i skolan idag. Hade inte planerat att gå, men jag gick iallafall. Försov mig imorse, nära på att missa bussen! Men jag hann precis. Härlig skoldag idag, föresten fick jag godkänt på matte provet och det känns asbra! Så nu slipper jag tänka mera på det. Nu ska jag snart ut i köket och äta. Känner inte fört, men jag måste! Börjar bli tjock känns det som..

Idag, på musiken hade Zarah sin musikpresentation och hur fin låt hade inte hon med sig? Gick rakt in i hjärtat, nästan så att man började gråta!

Tell Me Why - Declan Galbraith
Hur underbar är inte den lilla killen runt 7 - 8 år kanske, som sjunger som en gud! Helt såld i honom. Så värd att verkligen lyssna på. Ni faller nog lika snabbt för den precis som jag gjorde. <3

http://www.youtube.com/watch?v=_j6IBdHW_rY

<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså, han är inte 7-8 år nu länge ;) baraaa så du vet :)

2009-06-04 @ 19:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0