Söndag..

Jahapp, då var det söndag igen. Åter till skiten imorgon då, fast egentligen är det ju sista vanliga skoldagen innan sommaren. Tisdag blir det ju Body&brain, onsdag städa skåpen oså och torsdag AVSLUTNING. Jag är super taggad för en härlig sista vecka och ett ännu bättre sommarlov med alla underbara människor, träffa nytt folk och få nya upplevelser!

Idag har det inte hänt något speciellt .. Eller jo, jag har klippt mig. Fast, bara toppat lite så det är egentligen inte någon big deal. Har nyss bakat lite rabarber paj med Kristina! Det är förjävla gott, så ska nog snart ut i käket och peta i mig lite av den goda pajen .. Sen blir det att leta kläder osv, för B&b och sen ska jag nog chilla resten av dagen. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

din dag ser typ ut som min :))))<3

2009-06-07 @ 15:35:21
URL: http://wahlstedt3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0