solfrossa?

jahapp. nu sitter man här med tjockaste täcket jag kunde hitta och raggsockor. fryser uta helvete! tror jag avlider .. har antaligen bränt mig för mycket att jag fått solfrossa? hm, kul ... föresten börjar jag flagna i ansiktet och det vill jag verkligen inte göra, så jävla hemskt är det! sommaren kan verkligen vara ett minus ibland!!!!! men har haft en underbar helg, hur härlig som helst. tänkte sammanfatta helgen lite kort.

i fredags kom emma till mig, vi fixade lite på mitt rum osv först. sen drog vi ner till blåsut och satte oss vid feffe malva och sabina. trevligt vare! sen drog jag och emma hem och fixade oss lite oså! sen drog vi ut och tog massa kort, men har dock bara dom bilderna jag la upp i förra inlägget. sen drog emma hem runt 9, då drog jag ut med feffe och malva, ner till blåsut för att bada. bara jag och feffe som badade då, men ändå. asvarmt i vattnet så vi badade ett bra tag! sen kom oliver och viktor, då satt vi och prata med dom ett tag. sen kom daniel och micke p oxå. haha, och då skulle ju malva inte bada alls, hade hon ju tänkt. men micke ville ju inte bada själv så hon blev nerslängd i vattnet, hihihi.. askul! sen drog vi upp till malva osv, bara jag och feffe och malva dåva. sen drog jag hem vid 11 halv 12 för jag skulle fan hem och duscha!

i lördags vaknade jag runt halv 10, hoppade in i duschen oså fixade jag mig. sen skulle ju jag och emma träffa kevin och fredrik, men det sket sig så det blev inget. istället åkte vi ner till blåsut och chillade, jag och emma dåva. sen var det ju tänkt att emma skulle sova hos mig, men det gick då inte för min mor .. men sen drog emma hem vid 8, då gick jag till malva och sen drog vi ner till blåsut och chillade. sen kom oliver, då skulle precis jag och malva dra till esstorp för att träffa saknade emme då, så vi hann knappt träffa oliver! sen kom feffe och margit med bussen bort till esstorp sen gick vi till emme då. trevligt var det att träffa henne och hennes pojkvän timmy. sen runt halv 11 drog vi ner till blåsut, jag malva margit och feffe, fast det var bara jag margit och feffe som badade. ashärligt då oxå faktiskt. sen drog jag hem runt 12 någongång. somnade nästan dirr, pratade med emma en stund i tele oxå.. hehehe

idag så kom feffe och margit till mig vid 12, sen drog vi till nora glass. då åkte margit hem oså kom annica så drog vi ner till blåsut för att steka och bada. men blev mest bada! sen drog vi upp på stan vid 3 - 4, käkade pizza oså vidare. sen vid 5 åkte jag hem och har badat i poolen oså. kallt, men härligt eftersom vi hade 40grader här hemma .. ujuj, jag dog nästan. har ju bränt mig i ansiktet nu så ska snart smörja in mig med den hemska salvan som svider så in åt helvete!!!! men aja, bara det blir bättre så blir jag glad. haha puss

Kommentarer
Postat av: margit

det var asvarmt är med :o

typ "vikervärme" eller ? ;)

2009-06-29 @ 01:10:29
URL: http://margitwilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0