SHOW ME LOVE

hej alla hulliganer! jag är på glatt humör, för min blonda bimbo kompis jessica är dum som en kossa. sitter och slår sig i huvudet, undrar hur många hjärnceller hon har kvar .. INGA. nu ska vi kolla på pledge this och ringa mina c00la vänner (H) puss alla fuckers, ni äger.

dagens förfan;

jessica; vi har varit bästisar i sen jag gick i 5an och du i 4an.
amanda; japp, det blir nåra år.
jessica; ja, för dig blir det fyra och för mig blir det ...
(räknar)
amanda; skojar du eller?
jessica; vadåååååå?!?!
amanda; DET BLIR LIKA MÅNGA ÅR FÖRFAN DIN DUMMA JÄVEL
jessica; ofta?
amanda; men ja? fattar du ingenting eller? :D
jessica; jag har faktiskt inga betyg i matte?
amanda; care? du borde fatta ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0