MY BOY LOLLIPOP

Emma skickade en länk till mig (till en låt) och när jag börjat lyssna kände jag hur allt kom tillbaka. Alla minnen och allt från förra året. När vi umgicks med Oliver, Hugo och Simon och dom. Det är verkligen en tid jag saknar, allt var nästan perfekt då. Och inget skit hemma hade hänt och jag var lixom hur lycklig som helst. Ni anar inte hur mycket jag skulle göra för att få tillbaka den tiden .. Lyssnat på den ett flertal gånger nu och jag gråter snart :(

http://www.youtube.com/watch?v=ZRTD-jAmRmU

My boy Lollipop, you made my heart go giddy up.
You are as sweet as candy, you're my sugar dandy.
Ha, ho my boy Lollipop,
Never ever leave me,
Because it would grieve me,
My heart told me so,
I love ya, I love ya, I love ya so,
That I want ya to know,
I need ya, I need ya, I need ya so,
And I'll never let you go,
My boy Lollipop,
You make my heart go giddy up,
You set my world on fire, you are my one desire,
My boy Lollipop, my boy Lollipop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0