midsommar

midsommar idag då. ingen direkt rolig dag, bara tråk här hemma lixm.. aja, finns inte så mycket att göra åt saken. konstigt väder idag iallafall? spöregn tidigare och nu strålande sol.. hm. jaja, har inte gjort något speciellt idag, har iallafall ätit jordgubbstårta som då är ett måååste på midsommar. gud så gott! föresten har jag vart ute och gått någon timme idag. ashärligt, och så pratade jag med mamma i telefon hela tiden. härligt vare! solen stekte ju massor när man var ute oxå. och ni skulle bara veta vad jag hade på mig .. mjukisbyxor och stövlar! haha, tur att ingen såg mig.

nu ska jag snart ut till köket. senare kommer rosi och kenneth med familj och grillar så lite mys blir det nog. nästa helg slaggar jag hos mamma, fredag till söndag. trevligt! oså ska lollo kanske te göteborg på måndag, jag skulle kanske hänga med från måndag till fredag sen dirr till mamma. vore faktiskt rätt härligt. hade ju hur trevligt som helst med lollo i gbg förra gången så skulle vara kul att åka dit igen! vi får nog se hur det blir, ska prata med lollo senare idag. men nu ska jag kila! puss




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0