Lördag

Hej alla söta läsare.

Dagen har varit hur bra som helst, men minuset var nog det sjuuukt dåliga och vidriga vädret.. bara regn regn och regn. Men Feffe gjorde ju min dag hur bra som helst, ändå. Först så gick vi ner till sementbryggan för att Feffe skulle bada, den dumma jäveln. Men hon doppade sig och det gick bara på några sekunder. Sen drog vi mot järnvägsstationen och tog en del kort osv. Hur mysigt som helst! Sen drog vi och hyrde film. I taket lyser stjärnorna. Den är så hemskt bra! Och så köpte vi lite godis osv. Sen drog vi till Malva och glodde på filmen där, myyysigt. När filmen var slut drog jag och Feffe till Carro, där oxå Zana, Micke och Jimmie var. Haha, och dom tittade oxå på samma film som oss. Sen drog jag hem och då vart det bara chilla och äta hamburgare. MullarN här allså! Nu sitter jag här och har precis laddat in bilderna från idag. Ni får se dom i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0