Kiss my lips

Usch, hatar att sitta själv uppe när alla i huset har gått och lagt sig. Min bror sitter på sitt rum och skriker att jag ska sänka volymen, men in my ass! Jag kan ju inte sitta helt själv, helt tyst utan musik? Nejfan, så ensamt ska det inte bli här. Har ingenting att hitta på och jag vill inte gå och lägga mig. Och bara för att reta min kära bror, ska jag ha ännu högre musik på. :* Då blir han nog arg, men jag bryr mig inte. Inte ett dugg :) Idag har jag fan inte gjort någonting alls, förutom att jag har städat mitt rum oså, annars har jag bara suttit här lixom, drygat som fan och bara låtit dagen gå. Sista jag kollade på klockan var hon fan halv 5, nu är hon tame fan redan 20 i 12. Haha, ojojoj.. Kul sommarlov man har >_> Men nu ska jag läsa bloggar och prata med folk på msn. Puss :)



+ att jag älskar KEVIN ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0