just take my hand

hej alla gullungar.

dålig uppdatering idag. har ju dock inte varit hemma på hela dagen oså, men jag skriver nu så klaga inte! :D har ju varit med emma idag, + fredrik marcus och noa. hur trevligt som helst, vi har nog bara chillat ute oså, eftersom solen låg uppe på himlen ett tag men sedan frammåt kvällsfronten började regnet sakta komma igen.. så jävla tråkigt, fyfan. men imorgon säger dom att det ska vara sol, så man får väl hoppas på det bästa. imorgon tror jag jessica skulle komma oså skulle vi åka runt på suppermoppen, men inte helt säker. annars ska jag nog bara ta det lungt oså. har precis ätit lite, så ska snart kolla film tror jag. orkar inte sitta här hela kvällen, men det lär säkert bli så ändå. nu ska jag kila. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0