i love you and thats all i really know

pissväder, japp. solen sken som fan förut och vi hade ungefär 28 - 30 grader här. sen försvinner solen och det börjar spöregna igen? fifan, usch. hate this! men aja, bara det inte börjar åska och blixtra igen. då blir jag rädd, för jag är så sjukt åskrädd! ja, jag är väl rädd för blixtrar oxå, men mest för åska, för det bullrar som sate. :(

har nyss grillat och ätit massa gott. men vädret ville ju inte hålla sig, så jag frös som fan så jag gick in och bäddade ner mig under täcket. här är det iallafall varmt och skönt! har ingenting att hitta på. ska nog föresten bara sitta här ikv, för jag känner egentligen inte för något annat än att bara chilla här och prata med trevligt folk på msn osv. men nu ska jag nog läsa bloggar sen kolla runt lite osv. puss

Kommentarer
Postat av: egor

du kan ju alltid kika in på min ;)

2009-06-19 @ 21:19:43
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0