Hej alla gullungar

Klockan är redan 5 över 5 och tiden har verkligen rullat iväg idag. Men har haft en sjukt rolig och underbar dag med mina älskade brudar. Först break dance på förmiddagen, som egentligen hette BBOY tror jag? Haha, gick ju galant för alla. *host*! Jag och Kajsa var ju iallafall bäst. Kan fortfarande dansen och gissa vad? Jag kan stå på huvudet, eller typ. Hhihih, duktiga lilla jag.. (A) Sen lunch och rast 1 och en halv timme tror jag, sen vart det hemkunskap och kan ju inte säga annat än att jag och Jeanette är mera än kungar på att baka vaniljbullar? :D Dom vart hur goda som helst och jag, Kajsa, Julia och Jeanette satt i korridoren med förkläden och saft och bullar och åt som ena idioter. Men ni anar verkligen inte hur goda dom vart! Sen slutade vi vid 20 i tre och då blev det bara hem, äta och nu sitter jag här.

Imorgon lär jag ha träningsvärk.. Haha. Och imorgon ska jag rida! Hur härligt som helst, rida på tur ridning uppe i Öfalla på islandshästar, jag älskar't. Men nu ska jag kolla på Våra värsta år. Vi hörs senare gullungar


Kommentarer
Postat av: jeanette

våra bullar va goast :') <3

2009-06-03 @ 18:53:57
URL: http://jeanetttekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0