Hej alla ..

sötnosar!

Förlåt att jag inte bloggade igår. Kände inte för det, eller jag orkade lättare sagt inte. Men tänkte skriva lite om gårdagen. Vi började ju vanlig tid sen gick vi upp till kyrkan runt 9 någon gång. Sen efter, när vi var klara där, då gick vi ner till skolan och bara pratade lite. Sen slutade vi runt 10. Då gick jag och massa folk och fikade. Sen runt 11 gick vi ner till skolan igen för att vänta på niorna. Sen hem till Maritha och fika, sen bara hem och chilla frammåt kvällen då vi gick på Gyttorps skolavslutning, sen åkte vi bara hem och åt jordgubbs tårta. Sen satt jag vid datorn hela kvällen och prata i telefon med Emma och Kevin.


Idag händer nog inte mycket, vädret gör ju bara dagen sämre och man har ju ingen större lust att hitta på något när det är spöregn! Skulle egentligen till stan och träffa Emma och massa folk, men skippar det, känner inte för att åka någonstans idag. Ska snart städa mitt rum tror jag. Ser förjävligt ut! Sen ska jag ringa Emma och bara tat lungt resten av dagen.

& föresten är det ju förfan SOMMARLOV nu!


k

Kommentarer
Postat av: A <3

A <3

2009-06-12 @ 12:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0