han är alltid den som jag ser under ögonlocken

Livet är en lek och en sak som jag märkt i leken är
att livet jag lever är på långt bort i från verklighet.




Japp, har kirrat en ny header nu och jag är nöjd så denna får nog stanna ett tag. Vad tycker ni?

Ska snart ut till tvrummet och kolla det nya programmet. Det där när mammorna väljer vad deras söner ska ha för flickvänner osv. Hihi, lite komiskt faktiskt .. Sen vid midnatt så börjar Paradise Hotel Danmark så det MÅSTE jag verkligen se. Hur sjukt roligt är inte det egentligen? Ojoj. Men nu ska ut till vardags rummet. Skriver senare, i guess.

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: tack så hemskt mycket :) hoppas du kikar in igen!

rösta gärna på veckans blogg.

2009-06-01 @ 20:41:29
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: lindha

kul att du är med :) var hittade du tävlingen? / lindha

2009-06-01 @ 21:05:43
URL: http://lindhanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0