Godkväll ..

.. alla söta läsare! :)

har inte uppdaterat på hela dagen idag. alltså har jag haft fullt upp hela dagen! på morgonen börjad jag och kristina kalka 2 boxar i stallet. sjukt jobbigt var det! sen in till gyttorp vid 4 för att hämta pang och handla lite osv. sen när vi kom hem var det så sjukt varmt, runt 32 grader så jag och pang slängde på oss badkläderna och slängde oss ner i poolen. skönt och svalkande. försökte oxå lära pang att simma på rygg, men resultatet blev att jag helt plötsligt låg på botten och sprattlade. har nog inte skrattat så mycket på länge. sen la jag mig i solen och stekte en stund så jag skulle bli torr osv, lite färg fick jag ju oxå. sen åt jag och nu sitter jag här. eller ja, jag har gjort lite andra saker innan jag satte mig här oxå men orkar inte skriva det, bara ointressanta saker precis som det över. menmen, imorgon händer nog inte så mycket. kalka klart det sista i stallet, sen kommer ju oxå den nya hästen. så blir väl att pyssla om den, sen ska jag faktiskt sola mesta delen av dagen har jag bestämt. där med ska jag oxå börja packa lite för att jag sover hos mamma i helgen. är taggad till tusen! på fredag skulle emma komma och vi skulle fixa mitt nya rum som kommer bli sjukt snyggt! sen på lördag ska emma slagga hos mig, ja. hemma hos mamma då, så ska vi träffa kevin & fredrik så det blir nog skit kul. oj vad långt inlägg det vart! haha, stackars er som läser allt, rätt långt och ointressant. men nu ska jag prata vidare med emma på msn och lyssna på musik. pussen


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0