Förlåt!

Förlåt för den dåliga uppdateringen, jag sov hos Marie-Louise igår och fixade min naglar så jag hade inte tid till att sitta vid datorn! Men nu ska jag skriva lite hade jag tänkt. Igår, var det ju body&brain, japps, och vilka tog inte hem segern då? Jo! Självklart var det ju 7A som vann utklädnaden, och kan ju inte säga annat än att vi ägde ut alla totalt! Vi var bäst <3
Fast, vi hade ju inte räknat med annat .. Haha! Har tyvärr inga bilder från uppträdandet, men ni överlever nog ändå.

Imorgon taggar vi skolavslutning, som ska bli hur toppen som helst. Vi får väl bara hoppas att det regniga vädret är borta imorgon, för att jag har ju kortkort klänning och det lär ju bli skapligt kallt.. Slutar iallafall runt 10 imorgon, sen blir det hem och käka tårta osv, sen frammåt kvällen blir det att kolla på Gyttorp skolans avslutning, sen bara hem och chilla antar jag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0