allt runt omkring bara försvinner

torsdag nu då. imorgon är det midsommar, kommer säkert bli lika pissit väder imorgon oxå, precis som idag.. ska ju tydligen regna hela helgen nu! men igår, då fick vi iallafall lite värme och sol så jag ska inte klaga för mycket. känns bara inte som sommarlov? mer som höstlov kanske. aja, idag har jag nog inte gjort mycket alls. åkte hem runt 2 från Lollo, föresten köpte jag ny bikini idag. en svart, ni får bild senare för jag orkar inte ladda in dom på datorn just nu. ska snart lägga mig i sängen och glo lite film hade jag tänkt, kanske få sova lite oxå, för sov inte alls mycket inatt. kollade på film halva natten oså vaknade jag av att simon och hans kompisar pratade om MIG, och såklart reagerade jag dirr! haha, fifan. men nu ska jag sluta plåga er med min tråkiga dag och istället gå och bädda ner mig i sängen, jävla piss väder som förstår hela sommarlovet .. finns inte så mycket mera att göra en regnig dag än att sitta vid datorn och glo tv... aja, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0