3 dagar! <3

Åh, nu är ungefär bara 3 jävla dagar kvar tills vi får tacka niorna och lämna skolan för ett hur härligt sommarlov som helst! Jag är taggad till tusen, så man får väl hoppas på ett jävla bra lov med underbart folk!


Orkar inte skriva om dagen, bara en vanlig dag då eftermiddagen spenderades med min söta Kajsa, någon timme innan bussen kom och vi skulle åt varsit håll för att komma hem. Imorgon taggar vi B&b.. Hahaha, hur skämmigt som helst! Vi kommer äga, på att vara sämst.. Känner inte för att vara med alls, men nu kan jag ju inte bara hoppa av lixom? Haha, fast det blir nog kul iallafall. Och på onsdag blir det multisport med Julia och Kasper, paddla kanot och statsorigentering, (stavas?) haha och jag som är såååå bra på att paddla, verkligen .. Vi får väl hoppas att vi inte välter, som jag och Jeanette lyckades göra, i bajsån! Fyfan, så vidrigt det var. Nu ska jag kolla på Lilla jönsonligan och stjärnkuppen som går på tv4. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0