22.55

idag vart jag arg, jätte arg på sten. vet ni varför? jag retade honom, på skoj osv. oså lyfter han upp mig och säger; lägg undan mobilen. jag ba; visst lixom och gjorde det, tänkte lixom vad ska han göra? oså går han ut på verandan med mig i famnen och kastar ner mig i poolen, MED KLÄDERNA PÅ! då jävlar vart jag arg, så jag slängde mig upp och försöka putta i honom, men nej. jag flög ner igen! haha, fifan. sen fick jag ligga ute i kanske 20 min innan jag var torr så jag kunde gå in igen, men det var ju inga fel egentligen eftersom jag fick lite färg då. sen kom kenneth och då var jag nära att få ett dopp till med kläderna på! men jag smet undan och satte mig på mitt rum och glodde tv ist. kändes mycket säkrare. haha, men nån dag ska fan hämnas på sten!

nu väntar jag på att emma ska ringa! har nyss suttit och skrattat så jag nästan dog! min och emmas natthumor är ju sååå klockren. hahahaha, ojoj.. kollar emellan åt på beck - hämndens pris som oxå går på fyran, men det är rätt drygt att se filmer man redan sett och vet vilka som gjort si och så. men annars tkr jag den är bland den bästa av beckfilmerna! :) föresten, förlåt för alla tråkiga inlägg jag skrivit senaste tiden! hahha, rätt drygt faktiskt .. men nu jävlar ska det bli ändring och då ska det bli mer intressanta osv ! :)



HAHAHA, våran natthumor <3


Kommentarer
Postat av: egor

sv: hahaha orkar inte :D Btw vrf heter du anderson som efternamn på facebook trodde du hete wikström i efternamn ;)

2009-06-23 @ 15:34:42
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0