22.27

Nu sitter jag här igen och har så gryymt tråkigt. Ska nog snart kolla lite tv och lägga undan datorn. Imorgon blir det upp ganska tidigt för att åka in till älskade Jennifer och umgås med henne ett bra tag. Sen blire nog hem och chilla. Så imorgon får ni nog ett ganska sent inlägg, då när jag kommit hem från J.

Jag känner mig jätte mysig just nu i en sönderklippt t-shirt och ett par stora mjukisbyxor och min söta rosa tofflor till. Och bara en slarvig liten knut på huvet.



Lägg även märke till att man inte kan lämna en penna till Kajsa och Jeanette för då kan det bli som det blev för mig. Så nu står det; Kevin <3 Över hela min arm! Och på magen.. Haha, och föresten är det en sån penna som inte går bort i första taget! :D Men jag lever med det.

Kommentarer
Postat av: jeanette

haha, men du skrev ju jesper på min arm ;o han är konstig men men , älskar dig<33

2009-06-05 @ 22:42:14
URL: http://jeanetttekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0