17.50

jag är glad, glad och ännu gladare. min bror är nog världens bästa! han håller på att lägga över kenny starfighter som sagt på sitt ''usbminne'' och jag kan inte säga mer än att jag verkligen ÄLSKAR kenny starfighter. har gjort ända sen jag varit liten och kommer aldrig sluta älska det, för det är nog det bästa program och den bästa film jag någonsin sett. puss på det! men det som gjorde mig lite arg idag var att mina gratis sms tog slut idag och en del andra saker som jag inte tänker ta här, alldeles för privat. föresten var ju jeanette här idag, trevligt! vi drog oss ner till vikern för att bada men blev dock inte så mycket badande mera solande. sen drog vi oss hemmåt och satte oss vi datorn med en varsin glass! muuums.. sen drog hon hem runt halv sex så nu sitter jag här och väntar på att jag ska få se kenny starfighter!!! nu tror jag min bror ropar på mig. YYYEEESSS!!!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0