16.28

hej alla sötnosar.

måndag idag dåva. en jävla jobbig måndag! först upp vid halv 11, sen dirr ut till stallet för att storstäda. helvete vad jobbigt det var! sen blev det in och chilla en stund, sen med kristina till karlskoga och köpa massa saker till stallet eftersom vi får en ny häst i veckan sen hem och göra klart det sista i stallet. sen gick jag ut till gräset med en filt och stekte en stund. härligt! lyssnade på musik och gosade med smulan, världens gosigaste hund. sen drog jag mig inåt när solen gick i moln och satte mig här ist. resten av dagen tänker jag inte göra så mycket, ska ut till stallet lite senare för att kalkmåla den sista sen är vi klara, tack och lov. nu väntar bara det jobbigaste, att slå gärdet och massa sånt skit. lasta hö osv. usch, har ingen lust alls! men bara vädret håller sig så börjar vi nog nästa vecka och hoppas det gör det, annars kan det ta runt 2 veckor!!! :(

min mage kurrar jätte mycket. ska snart ut till köket och hjälpa kristina med maten, för jag är riktigt duktig! imorgon måste upp tidigt för jag ska ut till stallet och mocka osv. i dont like it! sen ska jag nog inte hitta på något speciellt, kanske leka med emma om hon vill och kan. det hoppas jag! men nu ska jag dra,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0