tidsfördriv :*



HIT OCH DIT:

Har du varit riktigt kär? - yes
Vad tycker du om kärlek? -  båda bra & dålig.
När kramade du någon sist? - igår
Saknar du någon speciell person? - naaee, inte just nu
Har du svårt för att bli kär? - nej inte ett dugg
När Pussade/kysste du någon sist? - onsdags tror jag 
När fick du senast en komplimang? - nyss :D
Har du hånglat med någon av samma kön? - haha nej förfan 


HAR DU NÅGOSIN:
Varit medvetslös: - yes
Hånglat med någon riktigt ful: - ja
Hånglat med fler än 50 pers: - nej det tror jag inte? :o
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: nae ;D
Gjort något riktigt dumt: - ja för många ggr ;o
Gjort något du verkligen ångrar: - HAHA, JA ;(
Varit nykter på nyårsafton: - japp :DD
Fått din mamma att gråta: - yes ;(
Skämts över dig själv: - ja, ibland, men inte ofta :)
Sagt jag älskar dig och menat det: - ja, jag säger inte ''jag älskar dig'' till någon om jag inte menare ? ;)
Dricker du: - det händer väl
Vem hatar du verkligen: - hahaha, tar jag inte här.
Varit kär: - yes
Vill du gifta dig: - kanske ;p
Vill du ha barn: - nae, tror inte de
Har du jobb?: - nej, skola ;(


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: - feffeee :)
Såg dig gråta: - ingen aning ;o
fick dig att gråta: - venne
Du gick på bio med: - skolan tror jag :o
Skällde på dig: - haha, oliver!



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: - nepp
Kramat någon: - jodå
Pussat någon: - hm, ja :)
Köpt någonting: - yeeyes
Saknat någon: - jag saknar alltid någon :o
Tänkt på någon: - yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0