JAG ÄR ARG!

nu är jag på riktigt dåligt humör. men det är verkligen tur att jag har 3 av mina bästa vänner att verkligen prata ut min ilska med! är så sjukt arg på alla fucking rykten och skit.. vafan bor jag i för stad? så fort man gör något blir allt bara värre, man berättar en sak till en person och får höra en helt annat verison av en annan ... ååhhh, ARGH! men nu ska jag inte ta ut min ilska på er.. ska istället för att sitta vid datorn och verkligen få rådamp på minsta lilla så ska jag lägga mig i sängen och kolla på film och vara för mig själv ist, tänka genom allt och sen få sova lite tidigare idag än vanligt. inte bra att vara uppe till 2 - 3 varje natt!



tack för att ni finns !

Kommentarer
Postat av: Emma

vad har hänt? ;( <3

2009-07-19 @ 23:10:36
URL: http://emmaisosalos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0