HOT AND NOT



Toffsar på benen - Jag älskar toffsar på benen! Så sjukt snyggt är det verkligen. Me really like <3

Rasta tröjor - Rasta tröjor är nog bland det snyggaste som finns! Tycker ju själv om bob marley osv, och så är ju verkligen rasta färgerna såååå snygga!

Solbränna - Älskar att vara brun! Så snyggt är det verkligen på sommaren och jag klär så jävla bra i att vara brun, så ;)

Liseberg - Karuseller i mitt <3 Liseberg är nog bland det roligaste och bästa nöjesfältet jag varit på! Ni borde verkligen åka dit om ni inte varit där. Så vääärt alla pengar! :)

35+ - Japp, jag älskar sommar värmen.. Så härligt när solen verkligen steker på och vi har ju haft över 35+ hela veckan nästan så jag är mer än gladdd! :DD



Mygbett - Det är hemskt jobbigt! .. Kliar ju bara sönder dom och sen blir det lixom bara fula ärr. Dö myggor :(

Michael Jacksons död - Så sjukt tråkigt och ledsamt.. Blev faktiskt riktigt ledsen på riktigt när jag fick veta.. Inte kul alls! Kungen av pop, borta lixom? Nej .. Så oeförstårligt.

Regn - Förut tyckte jag verkligen om regn, men nu har jag verkligen fått nog av regn. Det kanske är okej att det kommer nån gång ibland, men inte hur läääänge som helst! Nej, usch för regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0