hej äckliga solbränna & svidande ben

hej sötnosar!

har haft rätt dålig uppdatering dom senaste dagarna. kanske för att det är sommarlov och solen skiner som fan, så tänker inte direkt sitta inne framför datorn hela dagen! nej, aldrig. har haft en super bra dag med en ny solbränna och ett par svidande ben! tack vare höet.. vi håller ju på att slå gärdet och lastar in höet oså vidare. självklart hjälpte jag ju till och nu är mina ben röda, har utslag och lite rivsår här och där! fffffyfan vad det svider! men jag lever med det .. och så har jag SJÄLVKLART blivit röd i hela ansiktet i och med att solen legat på hela dagen så jag känner mig som en stor fet tomat. haha.. har nog badat mesta delen av dagen idag iallafall. först badade jag massor i morse, i poolen dåva. sen frammåt eftermiddagen blev det massa bad med eve och pang. sen frammåt kvällen, runt 7 drog jag, simon, linus, chrille, sebbe, jocke, evelina, pang och ulf till gyttorp för att bada. ashärligt var det! sjukt kul med simon och linus dåva! :D sen åkte vi hem runt 9. då blev det bara chilla, städa rummet och sen satte jag mig här. ska snart smörja in mina ben och ansiktet. ajaj, det kommer svida.... men aja, om typ en timme börjar paradise hotel! älskar det så sjuuukt mycket. hihih ! :') ska fan oxå vara med där när jag blir vuxen ffs. men nu ska jag kolla på dirty sanchez, smörja in kroppen och bara ta det lungt! puss


jag som sa att ni aldrig skulle få se mig i lockigt hår igen .. men denna gången bjuder jag på den för att vara lite snäll! så ser jag ut just nu, ligger och myser i sängen med min kära nalle och med datorn i knät .. + ett glas cola såklart! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi, gullig :)

haha :*

2009-07-19 @ 20:01:08
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0