guld lördag

hej gullungar!

bloggade inte igår. kan ju bero på att jag sov hos min kära mor! och det var ju nora dagarna igår oxå, så då jävlar vart det askul. först kom jag till stan runt 3, då kom feffe och vi chillade och prata en stund! sen runt 4 - 5 drog jag och feffe till carro och fixade oss. sen runt 8 var vi klara, då kilade vi hem till mig och sen drog vi till malva. sen gick vi och mötte olivia, värsta döden eftersom jag hade lånat carros klackskor, ett par 36;or! Fattar ni, fick på mig sååå små skor. Ajaj, men det gick rätt bra ändå. sen mötte vi olivia då som sagt, sen drog vi ner på stan och umgicks med maaassa folk hela kvällen, as najz var det verkligen och jag kan inte säga mer än att lördag var så jävla guldvärd! super najz!! sen drog jag hem runt 1, oså somnade jag nästan dirr.

idag vaknade jag trött som en apa, fyfan. låg kvar i sängen en stund sen drog jag ner till nöjes för att möta feffe oså snacka vi lite osv. sen vid halv 2 drog jag hem. har inte gjort mycket alls idag, låg nyss i sängen och läste lite.. har oxå skadat knät på något sett så kan fan inte gå, hm.. vet inte vad jag gjort?!?! men nu ska jag nog lägga mig i sängen och läsa lite, lyssna på musik är ju ett måste oxå! vi hörs

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0