dålig uppdatering!

förlåt gullungar för min dåliga uppdatering..

men allt har blivit så krångligt nu. blir ju inte hemflytt då, hm.. tråkigt, men jag kommer sova hos mamma från söndag till torsdag varje vecka så det blir nog perfa. sov hos mamma i tisdags, eller ja.. har sovit där tills idag. trevligt som fan! tänkte sammanfatta tisdagen och onsdagen lite kort för er som vill läsa!

i tisdags kom jag till mamma rätt tidigt. så chillade en stund oså först. sen så skulle jag ut och träffa feffe, annica och carro. så var vi ute osv, sen kom oliver och hans pappa och hämtade oss sen drog vi till oliver. då var malva och anja där. sen kom klas och micke p. sen drog jag och annica ut för att träffa kevin, men han var dryg så vi drog tillbaka till oliver. då hade feffe och carro dragit, sen runt 12 kanske så skjutsade klas hem oss. då cyklade jag och mötte feffe, fett läskigt. men jag överlevde, tack och lov. sen sov feffe hos mig oså.

i onsdags vaknade vi rätt tidigt, vid 12 kanske. då kom annica och vi fixade oss oså, sen drog vi ut. haha, och då var det nåra turister som busvisslade på oss och fråga massa saker. vi ba skratta och gick förbi. sen drog vi ner till sjön och då var dom där, sen så kommer en av dom fram och frågar om en av hans kompisar kan få mitt nummer (oskar hette han) jag ba; visst lixom. sen fick han numret oså, fettkul. sen drog vi upp på stan igen, sen skulle vi dra på fest hos micke gunnarsson men vi orkade inte cykla till ås. så vi drog på fest hos jimmy berg istället, men där var det oxå fett drygt så vi hörde med oliver och micke p om dom skulle till micke gunnarsson's fest så dom hämtade oss med bilen och sen åkte vi till micke oså. vi var inte där länge, utan jag feffe annica oliver och micke p drog därifrån. åkte runt lite med bilen oså, sen drog vi hem till oliver. fett kul där allså! sen skjutsade dom hem oss runt 1 kanske.. då somnade jag nästan dirr och idag har jag knappt gjort någon alls. bara chillat oså, åkte ju tillbaka till landet nu vid 5 så har inte orkat göra något. åker tillbaka till mamma på söndag igen, rätt soft! men nu ska jag ta min bloggrunda sen ska jag kolla på simpsons. vi hörs ! puss

Kommentarer
Postat av: ok

kevin var dryg?

2009-07-23 @ 20:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0