23.15

klockan är snart 12. jag längtar som fan, vet ni varför? jo, för att paradise hotel börjar. ååhhh, fyfan vad härligt. har missat det i 2 feta veckor nu! så sjukt hemskt är det, men jag hoppas jag hänger med ändå. imorgon blir det förhoppningsvis hemflytt! annars blir jag sjukt arg och besviken .. är taggad för att flytta hem och har hemlängtan som fan!!!1!! men aja, vi får väl hoppas på det bästa ! ska snart slita mig från datorn, tänkte kolla på 2½ män innan P H börjar. har ingenting att hitta på, vill bara sova så att det blir imorgon eftersom jag verkligen vill hem oså, menmen .. nu ska jag läsa lite bloggar oså, sen blir det sängen.



kysssar !

Kommentarer
Postat av: egor

varför inte om jag får fråga? :O

2009-07-21 @ 13:04:34
URL: http://egorsamarin.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: jo det kan jag göra! men de är många på kö så jag hör av mig när jag kan hjälpa dig! =) påminn mig om de tar för långt tid bara, fast nu på sommaren är jag bortrest ganska mkt och så men.. ja :)

2009-07-22 @ 22:59:05
URL: http://fashionminded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0