want youuu




Skriver ett litet inlägg just nu. Satsar på minst två inlägg om dagen
för att min blogg ska bli så bra som möjligt. Försten har jag bytt
lite headers hit och dit. Men nu ska jag stå fast vi denna jag har nu.
Gjorde den på tio minuter men jag är faktiskt nöjd. Ska ändra
designen osv sen. Textstilen och liknande men det orkar jag inte
just nu. Ska snart kolla på film. Vet inte vilken, men känner för
en beck film. Får väl se om jag vågar titta på den själv? Är verkligen
asskraj för sånna filmer, och det är värst att kolla själv. Men
jag vill verkligen se en Beck film just nu så jag ska ta till mitt
mod och våga förfan! Fast ska först kolla runt lite bloggar oså.
Ingen social på msn heller. Fuckers allihopa! Men aja, orkar inte
skriva någe långt eller så nu. Skriver väl imorgon om jag känner
för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0