tjugosjunde januari tvåtusennio.

Idag har det varit rätt soft oså i skolan? Bättre än förväntat.
Softa lektioner och så, förutom att jag var sjukt trött idag!
Menmen, idag känner jag för att skriva ett långt inlägg med
men vafan ska man skriva om? Får väl bara skriva lite så
blire långt! ;) Imorgon äre friluftsdag. Emma och jag skulle
ju egentligen åka längdskidor men vi ska åka pulka ist.
För vi är grymt grymma såklart! Haha, föresten är jag rätt
glad idag. Förutom att jag är lite småsur på en viss person.
Men det tänker jag inte skriva om här. För övrigt känns allt
toppen! Ska snart lägga mig i sängen och lyssna på musik
och läsa oså, gjorde det igår med men jag somnade? Lyckat!
Rätt soft att bara ligga och tänka på allt. Föresten så saknar
jag Carro fast jag träffade henne idag? Saknar att umgås med
henne som förut! ;(( Men det måååste vi ändra på iaf. Försöker
oxå plugga lite svenska men jag fattar seriöst ingenting?
Handlar om nått cepe, typ imperfekt osånt. Jag förstår inte
instruktionerna ens? Får väl försöka förstå, annars får jag frga
någon om hjälp! Nu orkar inte inte skriva mera, vart föresten
inte så långt som jag tänkte! Men det får duga. Slänger nog
upp en bild på mig oxå. Tagga digerberget imorgon iaf!
H a h a, sämst. Aja!
pus





nu kan du få mig så lätt om du verkligen vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0