ny header

Jag hatar skolan! Den suger tamefan kuk. Så jävla dryga lektioner
och jadu, allt möjligt. Får helt enkelt damp. Nu ska jag inte besvära
er mera med min ilska på skolan.
Idag har nog inte hänt något speciellt? Jag åkte väl hem med bussen.
Åt mat, titta tv och satte mig här. Det är typ mina dagar? Kommer ju
hem typ halv 5 varje dag så. Imorgon ska Jessica med hem <3
Skapligt kul. Slänger nog upp massa bilder om vi tar massa allså.
Eller det ska vi! Föresten har jag en ny header, den är grymtball
och den är gjord av Jessica. (josselio.blogg.se)
Jocke sitter på mitt rum och kollar film just nu, typ Beck, Money man.
assjuk! Men nu ska jag snart sova tror jag. Astrött allså.
Men imorgon är den en snabb dag, går bara till 1. Sen blire
AMANDA & JESSICA time! (y'

Pussen-





Kommentarer
Postat av: jessica

yey de kommer äga fedt mycket :D<3

2009-01-15 @ 22:23:21
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0