ny design

nu är designen fixad. gjorde bara en lite
slarvgjord design som sötnosen
tilde hjälpte mig med att fixa.




skola imorgon. kan det bli värre? upp klockan 6 igen.
värdelöst- & imorgon blire att umgås med emma någon
timme innan bussen rullar hemåt. ska kolla efter
plånbok på thomas kläder oså. i stort behov av det faktiskt
just nu tittar jag på film med simon. vi har tittat på 4 filmer.
bara beck filmer! men nu ska jag vara social med simon
och titta på filmen-
bloggar nog vidare imorgon.
puss




emmahjäärtaamanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas de blev okej :s



säg till om d är ngt du vill ändra ja hjälper dej (a'



amanda jag älskar dig!

2009-01-11 @ 20:25:06
URL: http://wahlstedt3.blogg.se/
Postat av: emma ;D

oalalall, i love u hunny

2009-01-11 @ 20:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0