kvällsinlägg



Kände för att blogga lite nu! Kollade nyss klart på lets dance.
Laila var lätt bäst, men hon ligger på andra plats i juryns röster.
Föresten tkr jag att Kitty är något överdriven? Speciellt klänningarna
hon har. Helt random! Men aja, ska inte klaga. Emma skickar
över massa fonky fresh låtar till mig just nu! Blir att ligga och lyssna
på dom hela natten och vara smsdrottningen samtidigt. Så jävla
soft att bara ligga och lyssna på musik och smsa med folk!
Det är verkligen toppen! :) När låtarna är klara ska lägga över dom
i mobilen sen så går jag och lägger mig i sängen. Kommer inte
tillbaka någe mer ikväll/inatt iaf. Funderar på att göra om hela bloggen?
Med en ny header och helt ny design. Denna känns så utsliten.
Föresten försökte jag på mig att fixa en liten slarvheader och jag orkar
just nu inte bry mig, så den får verkligen duga. Kommer en mycket
bättre sen kan jag lova. Föresten är jag verkligen super glad just nu!
Har verkligen en energikick. Mår verkligen galant. Nej nu ska
jag lägga över dom låtarna som är klara till mobilen. Bloggar imorgon.
Hare guld, ni är bäst ni som läser! Skulle inte skada med några kommentarer
heller. Men nu ska jag dra. Puuss!

Kommentarer
Postat av: sarah

en komentar !

du e fett snygg

2009-01-31 @ 23:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0