Jobbig dag!

Skoldagen var verkligen värdelös! har verkligen inte någon ork till
skolan längre. Jag orkar nästan ingenting med allt plugg och
skit. Skolan rullar iaf vidare oså, klarar mig rätt bra på lektionerna
och vidare. Men jag har failat några prov oså redan. Första provet
i kemi och jag ska göra omprov. Menmen ..
Efter skolan umgicks jag med emma någon timme innan bussen
kom. Satt på bussen en timme och jag trodde jag skulle dö.
Tar miljoner år för bussen att komma fram! När jag väl kom hem
så kom jag in på mitt rum, rummet var iaf inte som jag lämnade det.
Filmer och massa saker låg där det inte skulle vara och ingen vill
säga vem det var så jag var tvungen att städa det jag själv inte stökat
ner och det hatar jag verkligen! Men sen åt vi mat och det var über gott!
Nu sitter jag här och tittar runt lite och bloggar! Ska försöka mig på att
trixa lite oså med emma blogg. Skulle hjälpa henne med design,
men fattar inte hur man gör för att få in en egen bild som design?
Hjälpa mig någon?

Nu ska jag snart fortsätta kolla runt och försöka lära mig! Men jag
bloggar kanske vidare senare. Jag bloggar ivf imorgon! Vi hörs.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0