helg m. emma! <3

Var i örebro igår, m. min pappa! Fick skor, tjocktröja, tröjor & frank dandy trosor!
Oså åt vi på kina resturang oxå, det var otroligt gott. Har inte ätit det på
miljoner år? Åt massa iaf, eftersom det var buffe. Sen åkte jag buss till
ica osen så GICK jag upp till Emma med påsarna oså, det var seriöst,
pissjobbigt! Sen så när vi var framme hos henne så visade jag grejerna
jag köpt oså, sen spela vi guitar hero! Gryyymt. Sen så åt vi kyckling oså,
satte oss vid datorn ett tag, sen bytte vi om till pjamasen och la oss i
sängen och prata. Vart både mkt skratt och lite gråt. Sen somnade vi.
Sen vaknade vi vid åtta och fixade oss oså. Sen bar det av till örebro igen.
Direkt till Cahara och hon pierca sig. Vart fedt snyyggt! Sen så gick vi till
McDonalds och fetta oss. Sen gick vi till olika affärer oså, sen så köpte
Emma massa snygga saker, som jag blev avis på ! ;( Sen åkte vi hem
till henne och fixa oss, sen ner till idrottshuset och kolla match.
Sen åkte jag hem vid 6 och nu sitter jag bara här och tråkar.
Ska snart dra tror jag, pallar inte sitta här. Men orkar inte skriva mera.
Bloggar nog imorgon! ;)
PUSSAR




du är världens finaste person. &så fort du är nära så vill jag inte gå ifrån.
du får mig att bli så jävla glad och jag skulle göra allt för att få dej, på
riktigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0