härligsöndag

Idag har jag bara chillat oså. Rätt skönt faktiskt, var ute och
gick någon timme oxå, men hundarna. Härligt väder oxå. Skulle
ta med deras digitalkamera och fota lite men glömde den och
kom inte på det fören jag var påväg hem igen. Sen så la jag
mig i sängen och kollade film och läste lite tidningar. Sen färgade
jag håret, vart verkligen inte bra! Ser nästan svart ut? Usch,
passade inte i det. Men nån gång i veckan ska jag oxå blondera
ljusa slingor i håret så det lär ju se bättre ut då får jag hoppas!
Imorgon är det skola? Kill me. Jag orkar inte! Föresten har vi
kemi imorgon och jag är verkligen ANTI-kemi. Sämst alltså.
Föresten fick jag VG på kemiprovet om jag inte redan skrivit det?
Aja, rätt stolt oså, även fast jag fick massa hjälp lixom. Nu
ska jag snart byta om oså, sen sätta på en film och försöka sova.
Måste orka upp 6 imorgon som vanligt lixom. Men jag bloggar
kanske imorgon om jag har tid. Vi hörs alla.
Pussen!

------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0