ge mig pengar!

Skolan idag sög väl som alltid? Bara gymt tråkiga lektioner och allt var värdelöst.
Skolan kan dra åt helvete! Orkar inte med den just nu, vill bara ligga och sova.
Känner inte för något annat. Mår inge bra heller, tror jag håller på att bli sjuk ..
igen! Och just nu är jag grymt förbannad, skulle ju pierca naveln, fick för mamma
oså men nej, kristina ville inte så det blir inge fören jag flyttar hem! Riktigt besviken
och arg jag är just nu. Menmen .. Behöver iaf pengar, kläder kläder kläder !
I stort behov av det, verkligen. Behöver tjocktröjor, byxor och underkläder.
Någon rik som vill ge en fattig pengar?

Imorgon slutar vi tidigt, rätt skönt, men egentligen är det ingen mening att gå alls.
Känner ändå inte för det. Men ibland är man ju illa tvungen! Föresten ska jag
försöka toppa mina omdömmen oså. Det skulle kännas bättre, att veta att man inte
behöver oroa sig för det ivarje fall! Imorgon blire nog bara att softa, ska plugga spanskan
och engelskan oxå. Bytte föresten engelska grupp idag, var för kass för att gå i den
andra! Ahja, nu ska jag snart slita mig från datorn och gå ut och prata med Kristina
oså. Men jag bloggar kanske senare som jag orkar. Vi hörs alla.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0