finaste -

Skolan idag var rätt okej! Förutom so;n, den sög kuk som alltid.
Det sämsta med skolan idag var att EMMA inte var där, jävla kuksugare.
Men imorgon kommer hon! Efter skolan varte hem till Jeanette och
äta nudlar och titta film och massa kul. Sen åkte jag hem vid typ.
Just nu ligger min engelska, spanska och matte läxa och väntar på mig.
Jag orkar helt seriöst inte göra dom? Imorgon ska allt redovisas. + Att
jag ska göra om kemi provet på B-tiden imorgon. Får se om jag hinner
plugga lite då. Nu sitter jag bara här och ruttnar? Har inget annat för
mig. Ska snart kolla film tror jag och sen blire nog att sova. Föresten åker
vi skridskor imorgon, men det kan dom fetglömma att jag gör! Aldrig!
Jag tänker seriöst inte åka alls! Får väl sitta och titta eller så får jag gå
promenad. Men nu ska jag slita mig från datorn tror jag. Vart inte så
mycket idag, men jag orkar inte! Måste verkligen plugga, iaf försöka.
Hare guld.
Pussen




babe, du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0