emmaidag

Nej, idag var skolan seriöst sämst! Pallade inte men nån jävla
lektion och har haft mensvärk hela jävla dagen. Det gör
lixom inte saken mycket bättre? Sen efterskolan gick jag
och Emma hem till henne. Vi stannade på ica och köpte
dricka oxå, sen när vi kom till henne gjorde vi drinkar ! Smaka
skit. Sen åt vi pizza och mackor. Sen spelade vi Guitar Hero
och sen fixade hon ett av mina ögonbryn eftersom Sten och
Kristina ringde precis när hon var klar med andra. Så jag
fixade det andra när jag kom hem. Kom nyss från duschen.
Blir nog att sova snart. Föresten ska jag inte till sälen, blir
att åka längdskidor med Emma istället. Så jävla grymma
vi är! Föresten älskar jag min Emma Nördlund mestens.
Du betyder mest.



i want you, baby.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0