cause baby, i want you-

Skolan var faktiskt toppen idag! Konstigt nog? Jaja, softa
lektioner och liknande och jag hade verkligen stor lust
att gå till skolan imorse. Det var nästan underbart? Haha,
umgicks med mina brudar efter. Malva, Feffe och Carro.
Vi satt och åt på 47:an minst en timme och pratade om allt.
Det var verkligen toppen och jag saknar att umgås med
dom som fan. Lixom inte så lätt om man flyttat ut på landet.
Menmen, åkte hem med Sten. Hällde i mig två powerking
i bilen och sen fick jag värsta energikicken direkt! Hoppade
omkring och dampade lagom när jag kom hem. Haha!
Imorgon ska jag nog till stan. Kolla P93 match! ;) Vet inte
vem jag ska kolla med, men får väl fråga Feffe eller någon
ikväll. Nu ska jag snart hitta på något annat. Sitter bara och
ruttnar framför datorn här! ;s Aja, nu orkar jag inte skriva mera.
Får väl se om jag skriver något ikväll eller så. Vi hörs alla läsare.
PUSS! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0