besviken ?

Skolan var sämst idag. Allt var sämst idag och
jag är sjukt besviken.



Orkar inte med skolan längre. Seriöst, alla jävla fittlektioner kan dra
åt helvete! Allt i skolan är sämst just nu. Har ingen jävla ork till något
i skolan. Skriver bara om att jag hatar skolan här rätt ofta? Men den
är säämst! Ska snart hoppa in i duschen, bloggar mera när jag kommer
tillbaka.
Puss!





Nuså är jag tillbaka. Jag är rätt misslyckad! La mig i ett bad och läste
i tidning med tända ljus o sånt mys. Sen så vaknar jag av att Kristina
knackar på och frågar om jag somnat. Alltså så hade jag det. Haha.
Fyfan vad fail! Ahja, nu är jag ren och fin! Föresten har jag ju färgat
håret och jag börjar vänja mig vid det. Känns inte lika fail längre.
Menmen .. imorgon är det tisdag, ganska soft förutom att vi går till
halv 4 oså. Menmen, skulle tränat idag men jag kände inte för det
så jag sket i det och jag skulle fan inte gjort det eftersom jag lovade
Sabina att komma :( Orkar inte skriva mera just nu. Funderar på
att lägga mig i sängen och fundera genom allt som händer och hänt?
Känner för det bara. Ska försöka få i mig något att äta oxå, har inte ätit
sen tolv ungefär. Ahja, bloggar imorgon om jag känner för det.
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0