ännu en ny header (y'

Nu än en gång har jag en ny header. & Denna ska jag verkligen hålla
fast vid för den är jag kär i. Ni får gärna säga vad ni tycker och gärna slänga
in några kommentarer! Helgen hittils har vart galant, nästan iaf.
Jessica var här igår, det var verkligen great! Tog massa bilder som jag tyvärr
inte har på min dator. Men dom får Jessica skicka senare så kanske
som kommer upp här på bloggen. Idag hade Evelina kalas i simhallen
för hon fyller snart .. 8? Tror jag i varje fall. Det var faktiskt inte så kul, simmade
bara omkring och skvätte vatten på Simon. Mer än så vare nog inte. När
jag kom hem hitta jag inte på så mycket, Lollo var här ett tag oxå. Prata
med henne oså eftersom hon kom hem från spaninen idag och fick se massa
fina kort. Brun som fan var hon oxå!
Och så ska hon klippa mig i veckan! Gud vad jag har längtat.
Någon som har några förslag?
Sen resten av kvällen har jag kollat på körslaget och suttit här. Ska nog snart
sova. Skapligt trött! Men jag bloggar kanske vidare imorgon om jag kommer ihåg
det. Hare bäst alla läsare!
Puss



 
några bilder från igår iallafall.


Kommentarer
Postat av: jessica

och header är gorde av mig xd haha<3

2009-01-17 @ 22:13:45
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0