090119

Skoldagen var helt okej faktiskt. Rätt softa lektioner förutom
spanskan eftersom Richard inte var där! Annars var allt okej.
Fick hoppa över idrotten för jag skulle iväg och träffa Sara
och Anna-Karin på Soc. Sen gick jag ner till skolan och skulle
vänta på Angelica men så blev de inte, så jag gick till Carro
och Feffsan och väntade tills bussen kom. När den väl kom var
det bara jag på bussen? Det var seriöst skit pinsamt. Sen kom
jag hem och så satte jag mig här. Har haft mensvärk hela
dagen så det kändes som att jag skulle avlida! Menmen ..
Åt precis. Ska nog snart lägga mig och kolla film och sova.
Seriöst pisstrött och vill verkligen inte alltid somna sent och
vara trött som fan på morgonen. Men nu ska jag dra mig.
Pussen


bara för att jag är grym



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0