we can be one



Ska bara skriva ett litet snabbt kort inlägg för dagen. Har mest degat framför tv;n idag. Gossip girl i mitt hjärta. Det är verkligen kärlek till högsta grad. Ska snart bädda ner mig i sängen och fortsätta mitt nördande framför gossip girl. Sen blire nog att sova för mig. Ska upp halv 8 imorgon, tandläkaren! Jippie! Sen blire nog bara hem och ha tråkigt som alltid. Usch! Hatar att bo så jävla långt bort från allt, känner mig värsta mobbad här! Går inte att göra annat än att sitta vid datorn eller glo på tv. Åh, det allt tråk tar livet av mig.

Hur har eran dag varit föresten?


Kommentarer
Postat av: jessica

välkommen till mitt liv senaste 15 åren..<3

2009-02-16 @ 22:14:58
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0