värdelöst

Skolan sög kuk idag. Helt seriöst, asdrygt! Sämsta dagen på länge oxå. Var till tandläkaren idag, lagade en tand och var bedövad hela dagen i min läpp! Stackars mig, ashemskt vare. Sen åkte vi skridskor och det var första och sista gången för mig, iaf på idrotten. Efter skolan åkte jag buss hem. Somnade nästan på bussen vafan! Men aja, när jag kom hem var Lollo här och då åt vi och vidare. Sen kollade jag och Lollo på glamour och eftersom jag har blivit översnäll så masserade jag henne. Sen skulle jag kolla på Kenny Starfighter, jag älskart! Men jag missare och det är typ döden för mig. Och imorgon är jag inte hemma när det går och det är sämst. Har fan älskat det ända sen jag var liten förfan. Det är riktig kärlek, för det är så grymt jävla bra så jag får ont i magen! Hah. Ska snart läsa en bok jag hitta på mitt rum i nån låda, hette typ nått cepe. Orkar inte kolla. Detta blir iaf mitt inlägg för dagen, orkar inte skriva massa just nu. Är fortfarande rätt depp oså. Men vi får väl se om jag hinner blogga imorgon, ska iaf vara med Emma imorgon! <3 Kärlek på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0