tårfyllda ögon och ett hjärta som svider


Cepe dag, orkar inte med något just nu. Känner inte för att leva bara. Allt är seriöst skit
& det är fan ingen mening med livet! 13år & mår som jag gör? Det är fan inte normalt,
att det ska hända massa skit. Har vart med om massa saker & nu känner jag att jag snart
bryter ihop. Känner verkligen inte för något alls. Vill bara sova i några år sen vakna när
allt är bra. Jag är fan asdepp men inte fan äre någon som verkar bry sig. Vet ju att mina
vänner finns där, men man får fan inge stöd! Jag klarar inte mera, jag håller på att bryta
ihop totalt. Skadar mig själv ibland, men inte fan mår jag bättre? Måste ju finnas någe
bättre sätt. Ska prata med Kristina&Sten för jag klarar inte av alla depritioner. Gråter varje
kväll för fan, men just du, som har orsakat allt detta skit, du bara förstör det ännu mera!
Du kan fan inte förstå hure känns, eller hur? Gå&dö! Vill aldrig mera ha med dej att
göra. Du är så jävla pinsam & du bara förstör mitt liv. Du måste förfan söka hjälp,
på riktigt! Behöver erat stöd, för er som bryr er. Men utan den hjälp som jag behöver just
nu så bryter jag fan ihop! Om det inte blir bättre snart, då lämnar jag fan allt. Har inget
att sakna eller så, förutom mina vänner oså, men det är shit the same för jag orkar
inte mera, får inte ens det stöd jag behöver så det känns fan inte rätt! Har inget att leva
för. Klarar inte länge till, behöver eran hjälp, ni som kallar er för mina vänner.

Kommentarer
Postat av: sagha

finns här

2009-02-04 @ 21:59:28
URL: http://www.metrobloggen.se/sagharauseus
Postat av: sagha

finns här

2009-02-04 @ 22:05:14
URL: http://www.metrobloggen.se/sagharauseus
Postat av: sarah

älskling jag vill finnas där för dig och det vet du men jag vill inte lägga mig i för mkt . ja vill bara att du ska må bra? kanske komma hem till mig i veckan och ta en fika och bara mysa& prata? jag älskar dig amanda och det vet du. du och jag hand i hand livet ut . föralltid vi två älski !

2009-02-07 @ 11:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0