r.i.p mitt hår! ;(


Mitt hår är cepe i huvudet. Klippt det och färgat idag. Vart pannkaka av allt! Seriöst, miss nöjd som fan.
Men aja, det växer väl ut. Skulle blondera slingor men vart typ någon konstig brun. Men det vart väl rätt
bra iaf. Ska inte överdriva, men jag kan ju inte säga att jag är nöjd lixom. Aja, ska snart kolla film oså.
Marie-Louise och Simon är här några dagar nu. :) Det är iaf kul, då har jag någon att umgås med iaf.
Simon och jag ska snart kolla film. Sen blire nog att sova. Är sjukt trött! Längtar inte till skolan imorgon,
kommer skämmas ihjäl med mitt hår! ;( Men aja, nu ska jag välja ut någon film att kika på. Blev bara ett
kort inlägg idag. Bloggar nog imorgon.

Kommentarer
Postat av: sagha

ditt hår är ju jätte fint

2009-02-03 @ 20:58:29
URL: http://www.metrobloggen.se/sagharauseus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0