nobodys perfect-

Tänkte skriva lite kort nu bara, jag känner inte för något längre inlägg idag. Jessica åkte för en timme sen kanske? Vi har haft det kanon bra! Måste göras om. Kanske slänger upp lite bilder senare under dagen om jag har ork eftersom det tar en jävla tid att ladda in bilderna eftersom dom är tagna med en system. Men jag lägger nog upp några lite senare! Ska snart lägga mig i sängen och kanske knäppa på en film. Har ingen ork till att sitta vid datorn, känns inge bra att bara sitta och dö framför skärmen! Ska även försöka dammsuga mitt rum, som jag verkligen inte vill. Föresten är jag på sämst humör idag, allt var på topp imorse men nu har allt sjunkt ner till sämst. Idag är nog bara en surdag, inget känns bra just nu. Förutom att jag längtar efter min säng och en jävla bra film, som jag tyyvärr inte har. Har föresten lust att gå på bio idag, men hade ingen att gå med. Ville gå med Jessica, men hon hade inte pengar och sen skulle hon kanske på fest! Har en stor jävla lust att se i taket lyser stjärnorna igen, klart bästa filmen på länge! Men får väl se om jag går på den i helgen med någon eller om jag väntar tills den kommer på DVD. Men nu ska jag nog kila iväg till min säng och knäppa på en film, som sagt. Blir antagligen en Beck eller Wallander. Har tröttnat på Wallander föresten, nu är det mer Beck i mitt hjärta! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0