Lördag

Vaknade runt tio idag. Satte mig vid tv:n och väntade på att Kristina och Sten skulle komma in från stallet. När dom kom in gjorde vi frukost och tjockade oss. Sen var jag riktigt duktig och städade mitt rum, faktiskt. Sen åkte jag och Kristina in till Nora. Handlade gotta till ikv. Kyckling och potatissallad, mums! Sen åkte vi till lågpris och köpte lite småsaker till mitt rum och jag känner just nu att jag ÄLSKAR mitt rum. Massor! Sen åkte vi hem, nu sitter jag här och ska bädda ner mig i sängen och kolla Gossipgirl, är taggad som fan för det. Älskar gossip girl. Ikv blire myys framför tv, har inget planerat resten av eftermiddagen så det lär bli gossip girl och ikv tv-mys. Skriver kanske något kort inlägg ikv, efter eller före filmen vi ska kika på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha wannbe blogg jue ;D

2009-02-28 @ 15:23:10
URL: http://emloou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0