kanondag



Emma var här idag. Kul som alltid. Massa bilder som kanske kommer upp här senare under kvällen, vi får se. Hon kom iaf vid 12 ungefär. Men åkte hem ganska tidigt. Men vi hade det super iallafall! Har iaf nyss ätit, ska snart duscha sen sitter jag här ett tag, sen blire Mello och sen Wallander. Sen sova antar jag. Imorgon är det söndag, ska storstäda och jag känner verkligen att det behövs just nu. Ska även försöka gå ut imorgon oxå, har lovat att gå en promenad med deras lilla shettisföl eller om jag går med någon annan av dom små hästarna. Känner att jag skulle behöva gå ut och lite oxå, så det är inga problem.

Glad alla hjärtansdag, alla söta läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0